Σάββατο 2 Μαΐου 2009

O Mαχλάς μιλά για τις πρόσφατες φήμες που τον θέλουν κοντά στον ΟΦΗ και απαντά στα όσα γράφονται για συνεργασία του με το Νίκο Βαρδινογιάννη!!

Ο Νίκος Μαχλάς μίλησε στον Athletic Radio 104,2 και δήλωσε άγνοια για τα δημοσιεύματα που τον έφερναν και πάλι στο προσκήνιο.

Ο πρώην αρχηγός του ΟΦΗ μίλησε στον Athletic Radio 104,2 λέγοντας για τα σημερινά δημοσιεύματα πως... "Δεν γνωρίζω τίποτα απολύτως. Και εγώ από τις εφημερίδες ενημερώθηκα για αυτό το δημοσίευμα αλλά πραγματικά δεν είναι αλήθεια. Δεν γνωρίζω καθόλου τον Νίκο Βαρδινογιάννη και σήμερα το πρωί ενημερώθηκα για αυτά τα δημοσιεύματα".

Όσο για το αν ο ίδιος θα επανέλθει με νέα πρόταση για την αγορά της ΠΑΕ ΟΦΗ, ο μεγάλος αρχηγός της ομάδας του Ηρακλείου δήλωσε... "Δεν μπορώ να αφήσω τον ΟΦΗ να πάθει μεγαλύτερη καταστροφή. Αυτήν την στιγμή είμαι ήρεμος και περιμένω. Δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω αφού δεν θέλω να μιλάω όταν δεν έχω να πω συγκεκριμένα πράγματα".

Μιλώντας ο Νίκος Μαχλάς αναφέρθηκε και στο δημοσιεύμα σχολιάζοντας μια πιθανή εμπλοκή του Νίκου Βαρδινογιάννη στα διοικητικά θέματα του ΟΦΗ... "Αν το έκανε αυτό θα ήταν η καλύτερη εξέλιξη για τον ΟΦΗ. Βέβαια σημαντική προϋπόθεση αποτελεί η δική του συμμετοχή και μόνο αυτού. Να είναι το μοναδικό άτομο από την οικογένεια που θα ασχοληθεί με την ομάδα. Δεν συζητάω καν την εμπλοκή άλλων προσώπων. Θα ήταν τιμή για τον ΟΦΗ να ασχολούνταν αυτό το παιδί από την στιγμή που ο πατέρας του πρόσφερε τόσα πολλά στην ομάδα και όλοι γνωρίζουμε ποιος ήταν ο Θόδωρας Βαρδινογιάννης.

Αν γινόταν αυτή η κίνηση τότε εγώ θα ήμουν υποστηρικτής του και θα βοηθούσα αν μου το ζητούσαν. Αλλά επαναλαμβάνω να είναι αυτός το μοναδικό πρόσωπο από την οικογένεια που θα ασχολούνταν με τον ΟΦΗ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: